اشعار .سید علی سیدی ابرزگه .یا رب

اشعار .سید علی سیدی ابرزگه .یا رب

روز و شب بگزشت ومن سرگرم اشعارم شدم.........هم غذای جسم و روحم افکار واشعارم شدن .......بی خبر از دور وبر میکنم شب را به صبح.......چون بدین سان محو اشعارم شدم........با دلی شیدایم میرسانم شب به صبح......هیچ زمان خسته نگردم چون غرق اشعارم شدم.......من تک وتنها شبا را می رسانیدم به صبح.........هم رهم یارم همین اشعار وابیاتم شد.......تفریحو سرگرمیم درزندگیم..........دفتر ابیات واشعارم شدن........من در این ایام دلم مجنون شیدایی شده.......چون تمام کاردل ابیات واشعارم شدن.........هر کسی من را بدیدبا دفتر شعرم شبا........پیش خود دیوانه میخوانیدم خطاب......... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 17 بهمن 1398 ] [ 7:27 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]